A jegyvásárlás menete
1. A Kobuci kert honlapján feltüntetett koncertekre Ön a zenekar neve alatti „JEGYVÁSÁRLÁS” menüpontra kattintva kezdheti meg a jegyvásárlást.Rendszerünkön keresztül kizárólag jegyvásárlás lehetséges, a jegyeket lefoglalni, félretenni nem áll módunkban.
2. A „KOSÁRBA” menüpontra kattintva Ön a megtekinteni kívánt koncert(ek)re igényelt jegyek darabszámát tudja meghatározni. A „KOSÁR MEGTEKINTÉSE” menüpont alatt a jegyek és a kezelési költség árát, továbbá a fizetendő végösszeget látja egymás alatt felsorolva.
Kérjük, figyelmesen nézze át a kosár tartalmát, mielőtt a fizetés gombra kattint! A megvásárolt jegyeket sem cserélni, sem visszaváltani nem tudjuk! A KOSÁR ÜRÍTÉSE menüpontra kattintva tudja módosítani a rendelését.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a jegyenként 200 Ft-os kezelési költség az online jegyvásárlási rendszer használatának a díja, és nem tartozik a jegyárhoz. Azzal, hogy ön jegyvásárlást kezdeményez, és a vásárlást sikeresen lebonyolítja, használja a rendszert, amelynek fenntartási és karbantartási költségeit ezzel a díjjal fedezzük.
3. A Fizetés megkezdése
A megrendelés befejezése után Ön a FIZETÉS gombra kattintva kezdheti meg a jegyek ellenértékének kifizetését. Ehhez be kell jelentkeznie az oldalra, amit a saját megrendelői profilja révén tehet meg.
Amennyiben még nincs profilja, kérjük, hogy készítsen egyet a „REGISZTRÁCIÓ” menüpontra kattintva, de a saját Facebook profiljával is bejelentkezhet.
A regisztráció során elsősorban a számlázási adatait kell megadnia, amely adatokat a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló jogszabályok betartásával kezelünk.
4. Fizetés
A megtekinteni kívánt koncert(ek) kiválasztás után a jegyek ellenértékének és az online rendszer kezelési költségének kifizetését a „TOVÁBB A FIZETÉS” menüpontra kattintva teheti meg.
A fizetés minden esetben bankkártya tranzakció keretében történik, amelynek biztosnságára a törvény által előírt módon törekszünk.
A rendszer átlépteti Önt az OTP pénzügyi szolgáltató fizetési felületére, ahol minden egyes fizetés alkalmával a bankkártyás fizetéshez szükséges információkat kell megadnia. Ezek a következők:
- Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személynevét adja meg!
- Bankkártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Amennyiben olyan OTP Maestro típusú kártyát használ, melynek 10 jegyű kártyaszáma van, kérjük a 675761 sorszámot írja be a kártyán található karakterek elé! Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!
- Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum
- Ellenőrző kód: Más néven CVC2. A dombornyomott kártyákon mindig van ellenőrző kód. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!
Fizetés közben kérjük ne zárja be a böngészőt és ne szakítsa meg a folyamatot! Az adatlapon megadott e-mail címre a Rendszer visszaigazolást küld, amelyen megtalálhatók a vásárolt jegyek paraméterei.
(A visszaigazolás küldése több percig is eltarthat.)
Azáltal, hogy Ön beírja a szükséges adatokat, majd megadja a banki felületen a kártya adatait, melyet a bank sikeresen elfogad, a jegyeket megvásárolja.
5. Elállás a vásárlástól
A vásárlás a „Fizetés” menüpont megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható, azt követően azonban Ön az elállási jogát illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja.
Az egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szóló Belépőjegyet nem áll módunkban sem visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni (az előadás elmaradása esetének kivételével). Fentieknek megfelelően az adott időpontra szóló jegyek esetében a vásárlás nem módosítható, nem törölhető és nem vonható vissza!
6. A vásárlást igazoló email tartalma
A sikeres vásárlásról rendszerünk automatikusan értesíti Önt. A vásárlást követően egy a vásárlását igazoló e-mailt küldünk az Ön által a regisztráció során megadott e-mail címre. A levélben elküldjük a megvásárolt jegyek részletes adatait és a jegyekhez tartozó, belépésre jogosító QR-kódokat. Minden egyes QR-kód a koncertre történő egyszeri belépésre jogosítja fel annak felmutatóját, egy főt.
A jegyeket tartalmazó és a vásárlást visszaigazoló emaillel Ön automatikusan megkapja a vásárlásról kiállított elektronikus SZÁMLÁT is a számlázz.hu online számlázási rendszeren keresztül.
Lehetősége van egyenként a jegyek és a számla kinyomtatására, de a koncertre való belépéshez az okostelefonján bemutatott QR kód felmutatása is elegendő.
7. Hiba a fizetés során
Ha hiba lép fel a fizetés során, vagy a fent említett visszaigazoló emailt 1 órán belül nem kapja meg, kérjük NE kezdeményezzen azonnal újabb vásárlást, hanem győződjön meg a vásárlás sikertelenségéről.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől! Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy ön nem kap visszaigazolást a vásárlásról. Ez esetben kérjük, mindenképp ellenőrizze a saját levelezőrendszerét, hogy a vásárlásról szóló email és a számla nem került e a spamak közé; továbbá a saját megrendelői profilján is láthatja a megrendeléseit, ha nem kapott emailt!
Amennyiben hiba a fizetés során lépett fel, kérjük ellenőrizze, hogy kapott e a sikertelen vásárlásról szóló emailt és csak ezesetben indítsa újra a vásárlást.
Ha a fent említett esetek közül egyik sem áll fenn (tehát nem kapott a sikertelen vásárlásról szóló emailt, és a spamak között sem találja a jegyeket tartalmazó visszaigazoló emailt) ugyanakkor valami technikai hiba folytán a bank mégis levonta Öntől a fizetendő összeget, kérjük küldjön egy erről szóló email-t a kobuci@kobuci.hu címre.
Munkatársaink a tőlük telhető legrövidebb időn belül megpróbálják azonosítani a felmerült problémát, amiről egy válaszlevélben értesítik Önt.
Ha a technikai hiba a mi rendszerünkben keletkezett, azt a tőlük telhető legrövidebb időn belül megpróbáljuk orvosolni, nem áll azonban módunkban felelősséget vállalni semmilyen olyan kárért vagy visszaélésért, amely valamely fizetési mód alkalmazása során vagy következtében a banki oldalon keletkezik, így azért sem, ha a bankkártyája elvesztését Ön nem jelentette be a bankkártyát kibocsátó pénzintézet felé; illetve különösen nem az alkalmazott fizetési megoldás hibáiért, hiányosságaiért vagy biztonságosságáért.
Köszönjük, hogy elolvasta a tájékoztatót! A jegyvásárlás során felmerülő leggyakoribb problémákról IDE kattintva olvashat részletesebben!